BOOK HAUL NA OSTATECZNE POŻEGNANIE LATA

15:51


Hej, kochani! Przychodzę dziś z postem podsumowującym moje nowe nabytki książkowe, które pojawiły się u mnie w ciągu ostatnich trzech miesięcy – lipca, sierpnia i września. Jest tego… sporo. W wakacje zamontowałam w pokoju trzy nowe półki, ale już teraz widzę, że nie są one wystarczające, ponieważ zdążyłam je już zapełnić, więc wolne miejsce, które przez chwilę było zbawieniem, znów zniknęło. Ale nie narzekam – wciąż marzę o ogromnej biblioteczce, którą kiedyś – w dalszej przyszłości – umieszczę w swojej sypialni, a muszę mieć czym tą biblioteczkę wypełnić ;)
Pochodzenie poniżej wymienionych książek jest różne – najwięcej jak zwykle jest egzemplarzy recenzenckich, jednak całkiem sporo książek zdobyłam z innych źródeł. Jeśli na blogu pojawił się post dotyczący danej pozycji, obok jej tytułu znajdziecie podlinkowaną recenzję.

1. Alan Cole nie jest tchórzem – Eric Bell – od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
2. Alyssa i czary – A.G. Howard – od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
3. Dwór szronu i blasku gwiazd – Sarah J. Maas – od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
4. Toń – Marta Kisiel – od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
5. W blasku nocy – Trish Cook – od wydawnictwa Jaguar - <recenzja>
6. Skrzywdzona – Natasha Preston – od księgarni Dadada.pl - <recenzja>
7. Słuchaj swojego serca – Kasie West – od księgarni Dadada.pl - <recenzja>
8. Dziewczyna, która wybrała swój los – od księgarni Dadada.pl - <recenzja>
9. Okrutny książę – Holly Black – od wydawnictwa Jaguar - <recenzja>
10. Dwór cierni i róż. Książka do kolorowania – od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>


11. Bardzo złe miejsce – Tim Weaver – od Wydawnictwa Albatros - <recenzja>
12. Odkąd odeszła – Susan Lewis – od Wydawnictwa Kobiecego - <recenzja>
13. Do wszystkich chłopców, których kochałam – Jenny Han – od Wydawnictwa Kobiecego - <recenzja>
14. Głód – Alma Katsu – od Wydawnictwa Albatros - <recenzja>
15. W żywe oczy – JP Delaney – od Wydawnictwa Otwartego - <recenzja>
16. Podniebny – Kerstin Gier – od wydawnictwa Media Rodzina - <recenzja>


17. Ember In The Ashes – Saaba Tahir – wymiana książkowa
18. Jedyne wspomnienie Flory Banks – wymiana książkowa - <recenzja>
19. Bez serca – Marissa Meyer – wymiana książkowa
20. Moje serce, mój wróg – A.J. Steiger – od portalu Sztukater.pl
21. Wiara, nadzieja, miłość – Monika Jagodzińska – od portalu Sztukater.pl
22. Cristiano Ronaldo – Guillem Balague – od portalu Czytampierwszy.pl
23. Bez glutenu, bez wyrzeczeń – Weronika Madejska – od portalu Sztukater.pl


24. Harry Potter i kamień filozoficzny – J.K. Rowling – wersja gruzińska! – zakup własny
25. Spętani przeznaczeniem – Veronica Roth – prezent
26. Szóstka wron – Leigh Bardugo – zakup własny - <recenzja>
27. Królestwo kanciarzy – Leigh Bardugo – zakup własny 

Koniecznie dajcie mi znać, czy czytaliście którąś z wymienionych przeze mnie książek i jak Wam się podobała! Jakie książki zasiliły Wasze półki w ostatnim czasie?

PS. W kolejnym Book Haulu na pewno znajdą się moje zdobycze z Krakowskich Targów Książki, które zbliżają się wielkimi krokami – nie mogę się ich doczekać! Wybieracie się do Krakowa? :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Harry Potter w wersji gruzińskiej - piękna zdobycz! Imponujące stosiki :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najbardziej unikalna książka w mojej biblioteczce :)

      Usuń
  2. Miłej lektury życzę i czekam na recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacny stosik.... książek coraz więcej a życia nie przybywa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, życia wręcz ubywa... :D Ale co zrobić!

      Usuń
  4. O raju, ile się tego uzbierało! Do mnie też trochę książek przybyło, ale ty to już totalnie zaszalałaś!
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku Kraków odpada i szczerze mówiąc mam jeszcze nieprzeczytane książki z Targów z tamtego roku. :D W tym właśnie Szóstka wron, ale spokojnie, zabiorę się w końcu haha. Z wymienionych książek czytałam tylko Dwór, ale chcę przeczytać Okrutnego księcia, Ember in the Ashes i słuchaj swojego serca. <3
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tamtego roku nieprzeczytane książki to ja też mam - od tego się chyba nigdy nie uwolnię :D Szóstka wron to konieczność! ❤️

      Usuń
  6. Ładny stosik (a w zasadzie stosiki ;)). Czytałam "Moje serce, mój wróg" oraz "Jedyne wspomnienie Flory Banks", ciekawe książki ;) Za to "Spętani przeznaczeniem" przeogromnie mnie rozczarowali.


    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! Po tak świetnym pierwszym tomie spodziewałam się czegoś podobnego, a wyszła totalna klapa :(

      Usuń
  7. ile dobroci, wooow, sama radość :D

    OdpowiedzUsuń

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *