LETNI BOOK HAUL - PODSUMOWANIE LATA

15:38


Hej, kochani!
Od ostatniego postu na blogu, w którym pokazywałam Wam moje najnowsze książkowe zdobycze, minęły 3 miesiące. Nie jest to przypadek, ponieważ postanowiłam, że Book Haule będą się pojawiać u mnie po każdej upływającej porze roku. Niedawno pożegnaliśmy lato, więc przychodzi czas, abym podzieliła się z Wami książkami, które pojawiły się na moich półkach w ciągu lata. Nie wiem, czy pamiętacie post podsumowujący wiosnę (klik), ale był on rekordowy - przez te 3 miesiące uzbierałam 44 książki! Teraz wynik jest znacznie skromniejszy, ale chyba nie mam czego żałować - miejsce w biblioteczce i tak już jest na wyczerpaniu, więc przynajmniej mogę odwlec jeszcze trochę kupno nowych półek ;)

Zapraszam Was na Book Haul podsumowujący lato, w którym znajdą się książki kupione przeze mnie (w ilościach mikroskopijnych) oraz egzemplarze recenzenckie (stanowiące zdecydowaną większość)!

PS. Jeśli na blogu pojawiła się recenzja danej książki, podlinkuję Wam ją obok tytułu :)


Zacznijmy od książek, które otrzymałam w ramach współpracy z wydawnictwami:
1. Listy do utraconej - Bridgid Kremmerer - od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
2. Płytkie groby - Jennifer Donnelly - od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
3. Królowa cieni - Sarah J. Maas - od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
4. Imperium burz - Sarah J. Maas - od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
5. Najlepszy powód, by żyć - Augusta Docher - od wydawnictwa Znak Literanova
6. Między niebem a Lou - Lorraine Fouchet - od wydawnictwa Media Rodzina
7. Milion odsłon Tash - Kathryn Ormsbee - od wydawnictwa Moondrive - <recenzja>
8. Ocalałe - Riley Sager - od Wydawnictwa Otwartego - <recenzja>
9. Światło, które utraciliśmy - Jill Santopolo - od Wydawnictwa Otwartego - <recenzja>
10. #niewidzialna - Sharon Huss Roat - od wydawnictwa Harper Collins
11. Liberty. Jak zostałam szpiegiem - Andrea Portes - od wydawnictwa Harper Collins - <recenzja>
12. To, co nas dzieli - Anna McPartlin - od wydawnictwa Harper Collins - <recenzja>


Drugi stosik składa się z książek, które dostałam od portalu Sztukater:
13. Taniec wdowca - Rick Riordan
14. Trzynasta rzeczywistość. Dziennik osobliwych listów - James Dashner
15. Okrucieństwo - Scott Bergstorm
16. Zdrowe tłuszcze, dobre białka. Metoda LOGI - dr Nicolai Worm
17. Japonia w sześciu smakach - Anna Świątek
18. Blondynka w Urugwaju - Beata Pawlikowska
19. Siódemka - Erica Spindler
20. Cudowna moc roślinnych koktajli - Olszewska / Olszewski


Na koniec zostały dwie książki, które kupiłam sobie sama. Jak widać, nie jestem jednym z książkoholików, którzy poświęcają się szaleńczym zakupom kilka razy w miesiącu. Przynajmniej mój portfel jest z tego faktu zadowolony ;)

21. Listy niezapomniane. Tom II - Shaun Usher
22. Illuminae - Amie Kaufmen, Jay Kristoff

To już wszystkie książki, jaki chciałam Wam pokazać. Szczerze mówiąc, mam nadzieję, że w czasie ostatnich trzech miesięcy roku przyjdzie ich do mnie trochę więcej. Pewnie będę musiała w związku z tym kupić specjalnie nową półkę, ale trudno - nie da się ukryć, że nowe książki to sama przyjemność :)

Dajcie znać, czy czytaliście którąś z książek, które przybyły do mnie w ostatnich miesiącach! :)

You Might Also Like

0 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *