NAJWIĘKSZY BOOK HAUL W HISTORII - URODZINY, WYMIANA, KONKURS

15:44


Hej, kochani! Przychodzę dzisiaj z OGROMNYM Book Haulem, w którym zebrałam książki z niecałych trzech ostatnich miesięcy. Powiem Wam jedno - zaszalałam :D Jeśli tak dalej pójdzie, mój pokój nie pomieści więcej książek i chyba będę musiała wyrzucić wszystkie meble i zamieszkać wśród nich... Na swoje usprawiedliwienie powiem tyle, że tylko 4 książki kupiłam za własne pieniądze, a w ostatnim czasie natrafiło się wiele okazji do zdobycia nowych czytadełek - wzięłam udział w Wielkiej Wymianie Książkowej, udało mi się wygrać konkurs na Instagramie, no i obchodziłam urodziny. Nie przedłużając, zapraszam!

Książki będę pokazywać Wam oddzielnymi stosikami. W pierwszym z nich pojawią się moje egzemplarze recenzenckie. Jeśli tylko recenzja danej książki znajduje się na blogu, wrzucę Wam link :)


1. Eleanor Oliphant ma się całkiem dobrze - Gail Honeyman - od wydawnictwa Harper Collins <recenzja>
2. Nic do stracenia. Początek - Kirsty Moseley - od wydawnictwa Harper Collins <recenzja>
3. Lokatorka - JP Delaney - od Wydawnictwa Otwartego <recenzja>
4. Przekleństwo Soni - Kathryn Purdie - od wydawnictwa Moondrive
5. Czerwień rubinu - Kerstin Gier - od wydawnictwa Media Rodzina <recenzja>
6. Alight/Rozpaleni - Scott Sigler - od księgarni Dadada.pl <recenzja>
7. Ja wersja 2.0 - Anna Gruszczyńska - od wydawnictwa SQN <recenzja>
8. Głębia Challengera - Neal Shusterman - od księgarni Platon24.pl
9. Korona w mroku - Sarah J. Maas - od wydawnictwa Uroboros <recenzja>
10. Dziedzictwo ognia - Sarah J. Maas - od wydawnictwa Uroboros <recenzja>
11. Dożywocie - Marta Kisiel - od wydawnictwa Uroboros <recenzja>
12. Eva, Teva i więcej Tev - Kathryn Evans - od wydawnictwa Ya! <recenzja>


Kolejnym stosikiem są książki, które otrzymałam do recenzji od portalu Sztukater, jako że jestem jedną z jego redaktorek :)

13. Cela - Jonas Winner
14. 13 powodów - Jay Asher <recenzja>
15. Reguły gry - J. Frey, N. Johnson-Shelton
16. Całkiem obcy człowiek - Rebecca Stead <recenzja>
17. Lola - Aleksandra Białczak <recenzja>
18. Girl Online. Solo - Zoe Sugg


Tutaj również są książki od Sztukatera, jednak tym razem nie są to powieści, lecz poradniki, książki kucharskie lub... A zresztą, sami zobaczcie! Mogliście tego nie wiedzieć, ale uwielbiam zarówno gotowanie, jak i naturalną pielęgnację oraz zdrowy styl życia, więc po takie książki sięgam równie chętnie, co po powieści.

19. Ale wtopa! - Erik Kessels
20. Wierzę w szczęście. Kurs pozytywnego myślenia - Beata Pawlikowska
21. Sekrety urody babuszki - Ruder, Campos
22. Nie t(ł)ucz się dietami - Elżbieta Lange
23. Sekrety roślin i zwierząt w miejskiej dżungli - Nathaniel Johnson
24. Łowcy smaków - Ina Rybarczyk
25. Zielenina na talerzu - Magdalena Cielenga-Wiaterek
26. Uratowany rysunkami - Walter Spitzer (zapomniałam zabrać do zdjęcia :( )


Teraz pora na trzy książki, które kupiłam sobie sama, oraz jedną, którą udało mi się wygrać w rozdaniu na Instagramie. Patrząc na to, że mówimy tutaj o okresie trzech miesięcy, i że Trylogia Klątwy kosztowała grosze na promocji Galerii Książki, jest to ogromny sukces, że wydałam na książki tak niewiele!

27. Klucz Niebios - J. Frey, N. Johnson-Shelton
28. Ukryta Łowczyni - Danielle L. Jensen <recenzja>
29. Waleczna czarownica - Danielle L. Jensen <recenzja>
30. Magia Olewania - Sarah Knight


W tym stosiku znajdują się książki, które udało mi się zdobyć podczas Wielkiej Wymiany Książkowej. Jestem z nich strasznie zadowolona, bo nie sądziłam, że uda mi się wymienić na tak dobre książki, a tym bardziej nie spodziewałam się, że znajdą się tam aż dwie powieści w oryginalnej angielskiej wersji!

31. Cud chłopak - R. J. Palacio
32. Dziesięć płytkich oddechów - K.A. Tucker
33. Jedyny pirat na imprezie - Lindsey Stirling
34. To skomplikowane. Julie - Jessica Park
35. Anioł do wynajęcia - Magdalena Kordel
36. Twilight - Stephanie Meyer
37. The Fault In Our Stars - John Green


Na sam koniec zostawiłam książki, które dostałam lub zamówiłam dla siebie z okazji urodzin. Jest tu tak mnóstwo perełek, które chciałam mieć od tak długiego czasu, że jestem przeszczęśliwa, że w końcu je mam!

38. Promyczek - Kim Holden
39. Obca - Diana Gabaldon
40. A Court Of Wings And Ruin - Sarah J. Maas
41. Pieśń Jutra - Samantha Shannon
42. Ocalona - Alexandra Duncan
43. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J.K. Rowling
44. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - A. C. Doyle

A tak przedstawiają się wszystkie moje zdobycze z trzech miesięcy:



Szczerze mówiąc, kiedy ściągnęłam wszystkie te książki z półek, trochę się przeraziłam, że jest ich aż tak dużo. Nie żebym miała coś przeciwko takiej ilości książek, po prostu byłam dosyć zaskoczona. Jedyne, co mnie martwi, to błyskawicznie ubywające miejsce na półkach... Teraz MAM ZAMIAR skupić się bardziej na książkach, które czekają na przeczytanie i nie wypożyczać nic z biblioteki ani nie gromadzić egzemplarzy recenzenckich, chociaż plany zwykle okazują się inne niż rzeczywistość... ;)

Dajcie znać, czy czytaliście którąś z tych książek, i które z nich mi polecacie! :)

You Might Also Like

1 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *