PIERWSZY BOOK HAUL W TYM ROKU!

10:01



Witajcie, kochani!
W ten piękny sobotni poranek przychodzę z pierwszym book haulem w tym roku - obejmuje on książki, które pojawiły się u mnie od stycznia do marca (tak, post miał się pojawić pod koniec zeszłego miesiąca, ale wyszło jak zawsze). Tym razem nie jest ich tak dużo, jak mi się wydawało, jednak z każdą kolejną przybywającą książką coraz bardziej martwię się o pogłębiający się problem braku miejsca na ich przechowywanie - zgłaszam natychmiastową potrzebę posiadania nowej półki, regału, a najlepiej całej biblioteczki! ;)


Na sam początek idą moje egzemplarze recenzenckie. Recenzje wszystkich książek pojawiły się już na blogu, więc podlinkuję Wam odpowiedni post:

1. Mów do mnie - Sonia Belasco - od wydawnictwa Harper Collins - <recenzja>
2. Cud na Piątej Alei - Sarah Morgan - od wydawnictwa Harper Collins - <recenzja>
3. Kredziarz - C.J. Tudor - od wydawnictwa Czarna Owca - <recenzja>
4. Mały Książę  - Antoine de Saint Exupery - od wydawnictwa Wilga - <recenzja>
5. Wieża - Daniel O'Malley - od wydawnictwa Papierowy Księżyc - <recenzja>
6. Dzień ostatnich szans - Robyn Schneider - od wydawnictwa Moondrive - <recenzja>
7. Nie wszystko stracone - Danielle Steel - od wydawnictwa Znak - <recenzja>
8. Pułapka Uczuć - Colleen Hoover <egzemplarz recenzencki>
9. Pułapka Uczuć - Colleen Hoover - od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
10. Nieprzekraczalna granica - Colleen Hoover - od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
11. Ta dziewczyna - Colleen Hoover - od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
12. Royce Rolls - Margaret Stohl - od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
13. Byliśmy Łgarzami - E. Lockhart - od wydawnictwa Ya! - <recenzja>
14. Niedoskonali - Danielle L. Jensen - od wydawnictwa Galeria Książki - <recenzja>


Kolejny stosik tworzą książki z trzech grup - są to dwie pozycje, które kupiłam sobie sama, dwie, które wygrałam w rozdaniu, oraz jedna, którą dostałam w prezencie:

15. Pojedynek na słowa- Connie Willis
16. Jej wysokość P. - Joanne McGregor
17. Royal. Królestwo ze szkła - Valentina Fast
18. Obserwator - D.B. Thorne
19. Czytelniczka - Traci Chee


I na zakończenie pozostają książki, które otrzymałam w ramach współpracy z portalem Sztukater:

20. Obiecanki - Anna Świetek
21. Bad Boy's Girl - Blair Holden - <recenzja>
22. Projekt Lady. I Ty możesz zostać damą!
23. Cinder - Marissa Meyer
24. Jedyny i niepowtarzalny Ivan - Kathryn Applegate
25. Klient nasz...czyli koszmar pracownika działu reklamacji - Rafał Świerzy

To jak, moi drodzy, widzicie tu jakąś książkę dla siebie? A może którąś z nich już czytaliście i możecie mi polecić lub odradzić? Dajcie mi także znać, co ciekawego pojawiło się ostatnio na Waszych półkach! :)

PS. Z czcionką znów dzieją się niestworzone rzeczy... Proszę, nie zwracajcie na to uwagi... 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mega dużo książek! Wiele bardzo chciałabym przeczytać. Największą ochotę mam na ,,Bad Boy's Girl" i ,,Cinder" !!! <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *