LETNI BOOKHAUL!

18:52



Hej, kochani! Przychodzę dziś z postem, w którym pokażę Wam, jakie książki zasiliły moją biblioteczkę w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Z początku ich ilość, choć nie największa, martwiła mnie z tego względu, że nie miałam już zupełnie miejsca na ich przechowywanie, wobec czego stały w chaotycznych stosach na moim biurku i kilku innych miejscach w pokoju. Postanowiłam jednak kupić trzy nowe półki, z których jestem niesamowicie zadowolona, a na których pozostało jeszcze trochę miejsca na moje przyszłe zakupy. Ale! – nie o tym miałam pisać! Jakie nowe książki przybyły do mnie w ostatnim czasie?

Na pierwszy ogień idzie część moich egzemplarzy recenzenckich. O większości z nich pisałam już osobne posty, więc podrzucę Wam obok wszystkie linki. Ten stosik tworzą: kryminał, trzy thrillery oraz cztery książki młodzieżowe. Wszystkie te książki wspominam co najmniej dobrze – nie było wśród nich żadnego tytułu, który kategorycznie spisywałam na straty.
1. Morderstwo w pociągu – Jessica Fellowes – od wydawnictwa Harper Collins -<recenzja>
2.
Bad Boy’s Girl #2 – Blair Holden – od wydawnictwa Jaguar - <recenzja>
3. Bad Boy’s Girl #3 – Blair Holden – od wydawnictwa Jaguar - <recenzja>
4. Dance, sing, love.
Miłosny układ – Layla Wheldon – od wydawnictwa Editio
5. Zanim pozwolę ci wejść – Jenny Blackhurst – od wydawnictwa Albatros - <recenzja>
6. Ostatni raz, gdy rozmawialiśmy – Fiona Sussman – od księgarni Dadada.pl -<recenzja>
7. Znajdź mnie – J.S. Monroe – od księgarni Dadada.pl - <recenzja>
8. Historia pewnej dziewczyny – Sara Zarr – od wydawnictwa Ya! - <recenzja>

Na drugi stosik również składają się moje egzemplarze recenzenckie otrzymane od wydawnictw, jednak tym razem jest to głównie fantastyka. Również tutaj nie mogę wyróżnić książki najlepszej, jednak wyłonienie tej najgorszej nie będzie problemem – Przeklęci święci Maggie Stiefvater, przy których nudziłam się jak mops. Toń także mnie nie zachwyciła, ale już się powoli przyzwyczajam do tego, że ja i Marta Kisiel to nie najlepsze połączenie. Możecie zauważyć tutaj zdublowane egzemplarze dwóch książek – w przypadku Wieży świtu są to egzemplarz przed korektą oraz finalny, natomiast podwojenie Toni to… zwykła pomyłka. Zupełnie przypadkiem przysłano mi dwie sztuki tej powieści, które dotarły do mnie z odstępem kilkutygodniowym ;)
9. Kirke – Madeline Miller – od wydawnictwa Albatros - <recenzja>
10. Naznaczeni śmiercią – Veronica Roth – od wydawnictwa Jaguar - <recenzja>
11. Fandom – Anna Day – od wydawnictwa Jaguar - <recenzja>
12. Cristiano Ronaldo. Biografia – Guillem Balague – książka zamówiona na Czytampierwszy.pl
13. Wieża świtu – Sarah J. Maas – od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
14. Wieża świtu – Sarah J. Maas – od wydawnictwa Uroboros, egzemplarz sprzed korekty
15. Toń – Marta Kisiel – od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
16. Toń – Marta Kisiel – bonus od wydawnictwa Uroboros
17. Przeklęci święci – Maggie Stiefvater - od wydawnictwa Uroboros - <recenzja>
18. Okrutna pieśń – Victoria Schwab – od wydawnictwa Czwarta Strona - <recenzja>

Ostatnia porcja książek pochodzi z różnych źródeł – część z nich otrzymałam w prezencie, część kupiłam sama, a część jest wynikiem wymiany książkowej. Oczywiście ja z moją wątpliwą pamięcią zapomniałam umieścić na zdjęciu jeszcze jedną książkę, Spętanych przeznaczeniem Veroniki Roth. Z całego stosiku czytałam jedynie dylogię Szóstki wron – reszta musi poczekać na swoją kolej :)
19. Mitologia w obrazach – nagroda od wychowawcy na zakończenie roku szkolnego
20. Szóstka wron – Leigh Bardugo – zakup własny
21. Królestwo kanciarzy – Leigh Bardugo – zakup własny
22. Prawo Mojżesza – Amy Harmon – zakup własny
23.
Pieśń Dawida – Amy Harmon – zakup własny
24.
Ember In the Ashes – Sabaa Tahir – wymiana
25. Istota zła – Luca d’Andrea – zakup własny
26. W poszukiwaniu króla – David C. Downing – prezent
27. Biegnij chłopcze, biegnij! – Uri Orlev – zakup własny
28. Spętani przeznaczeniem – Veronica Roth – zakup własny

Dajcie znać, czy czytaliście jakieś książki spośród tych, o których wspomniałam! Polecacie mi jakiś konkretny tytuł? A jakie ciekawe książki przybyły do Was w ostatnim czasie? :)

You Might Also Like

34 komentarze

  1. O mamusiu, jakie cudowności!! Piękne zdobycze <3 zwłaszcza Uroboros!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Prawo Mojżesza, Pieśń Dawida i Zanim pozwolę ci wejść i wszystkie książki miło wspominam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jutro zabieram Prawo Mojżesza na wyjazd, więc wkrótce się przekonam, czy i ja będę je miło wspominać :)

      Usuń
  3. Czytałam tylko "Historię pewnej dziewczyny", ale mam bardzo mieszane odczucia, więc nie mogę tej książki polecić... Za to o "Szóstce wron" ciągle jest głośno, więc istnieje duża szansa, że Ci się spodoba. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia pewnej dziewczyny naprawdę mi się podobała, lubię tego typu młodzieżówki. Za o Szóstkę wron już czytałam i jest to jedna z moich ukochanych książek wszechczasów :)

      Usuń
  4. Imponujące stosiko! Ciekawe, gdzie Ci się one zmieszczą - dla mnie każda nowa książka to problem pod względem szukania dla niej miejsca. :D

    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam trzy nowe półki, więc problem z brakiem miejsca na razie jest rozwiązany ;)

      Usuń
  5. Czytałam tylko "Zanim pozwolę Ci wejść! Niezwykle wciągająca historia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny stosik, do mnie w tym miesiącu też dotarły Bad boy's girl :)
    Pozdrawiam
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2018/07/dziewczyna-mojego-brata.html

    OdpowiedzUsuń
  7. OMGGG, SZÓSTKA WRON, kocham z całego serca!!!
    sporo tych książek, kochana, oddaj troche, haha. Chociaz w sumie większość mam.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szóstki wron zawsze mi brakowało w biblioteczce, a teraz jest tam już wszystko, co kocham <3

      Usuń
  8. Ja nie mogę, ile ty tego masz! Zazdroszczę tylu współprac...no coż, będę próbować dalej, może i mnie się uda...
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)
    P.S. Rzucaj daleko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jeszcze do Ciebie nie doleciały? ;)
      Próbuj, próbuj - na pewno Ci się uda <3

      Usuń
  9. Niezłe stosy :)

    Pozdrawiam
    https://zksiazkanakanapie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde cały czas zapominam o ,,Bad Boy's Girl", a co tu wejdę to aż od środka mnie rozpiera tak bardzo chcę je przeczytać :p Muszę to nadrobić! ,,Prawo Mojżesza" i ,,Pieśń Dawida" czytałam i miały piękne cytaty! I w sumie były inne, jestem ciekawa jak Ci się spodobają. ,,Szóstka wron" dopiero przede mną, ale bardzo chcę ją przeczytać :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zabrać się za Prawo Mojżesza już niedługo, więc zobaczymy! A Szóstkę wron to musisz przeczytać obowiązkowo ;)

      Usuń
  11. Z Twoich zdobyczy czytałam Prawo Mojżesza i Ember in the ashes - ta pierwsza była naprawdę świetna, ta druga... not so much, ale tragiczna też się nie okazała, więc miłej lektury ;). Szóstka wron ma też miejsce na mojej półce, ale jakoś nie mogę się zmobilizować, żeby po nią sięgnąć. Może niedługo mi się uda :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawo Mojżesza przeczytam już niedługo i mam nadzieję, że również mi się spodoba :) A z Szóstką wron to nie zwlekaj, tylko czytaj! To moja ukochana książka <3

      Usuń
  12. O rany, ile nowych nabytków! Co prawda żadnej z nich nie czytałam do tej pory, ale kilka wydaje się ciekawych, np. Biegnij chłopcze, biegnij! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnij chłopcze, biegnij kiedyś wyhaczyłam w TakCzytam i opis bardzo mnie zaciekawił ;)

      Usuń
  13. Mnóstwo cudowności!! Znaczną większość z Twoich słodkości albo czytałam, albo chcę przeczytać, więc Twoje zdobycze podobają mi się ogromnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się je kiedyś przeczytać :)

      Usuń
  14. Zdobycze cudowne ❤�� Tak jak cały blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaale Ci się uzbierało :) "Szóstka Wron" genialna <3 Ja aktualnie czytam "Kirke" i mam jeszcze zamiar zabrać się za "Toń" Marty Kisiel. Tyle książek i tak mało czasu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Z twojego stosu czytałam tylko "Prawo Mojżesza" i mnie bardzo się podobała ta książka. Chociaż chwilami dziwna, to pochłonęłam ją w ekspresowym tempie. Mam zamiar niedługo zabrać się za kolejny tom. Po za tym czaję się na oba te tomy "Bad Boy's Girl", bo pierwszy już mam. A słyszałaś, że będzie tom 4? :O :D
    Cóż, nie pozostaje nic innego, jak życzyć miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce planuję zabrać się za to "Prawo Mojżesza", bo ostatnio mnie prześladuje i pojawia się w każdym zakątku Internetu, więc to coś chyba oznacza ;) Właśnie niedawno dowiedziałam się o tym czwartym tomie i... cóż, chyba wolałabym, żeby autorka już zamknęła tą historię raz na zawsze. Zresztą trzeciemu tomowi już niczego nie brakowało... Ale pewnie i tak przeczytam, żeby nie mieć kolejnej niedokończonej serii :)

      Usuń
  17. Toż to ogromnie stosy! ZazdrEszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *