PODSUMOWANIE ROKU 2016

18:57



Witajcie!
Przyszedł czas na podsumowanie minionego roku. Co się w nim działo? Po pierwsze, w marcu postanowiłam założyć bloga, co okazało się jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Jestem bardzo szczęśliwa, bo mam swoje małe miejsce w internecie, które jest tylko moje. Mam nadzieję, że cały obecny nowy rok wytrwam na Books of Souls i że nie stracę zapału do pisania, jaki, na szczęście, na razie mnie nie opuszcza. :)

Czytelniczo, ten rok był stosunkowo dobry w porównaniu z poprzednim, ponieważ udało mi się przeczytać ponad dwa razy więcej książek niż w roku 2015. Jak widać, blogosfera dobrze na mnie wpływa i napędza do czytania coraz więcej i szybciej. Dla jednych mój wynik będzie pewnie wyjątkowo niski, dla innych stosunkowo wysoki, ale najważniejsze, że ja jestem z niego całkiem zadowolona.
Oto statystyki podsumowujące rok 2016:

Udało mi się przeczytać: 85 książek
Miały one w sumie: 31 323 stron
Średnio na dzień przeczytałam: 86 stron





W ciągu 9 miesięcy istnienia, blog zdobył 144 obserwatorów oraz ponad 25 tysięcy wyświetleń, a pod postami pojawiło się 711 komentarzy. Sama przyznam, że rzadko zagłębiam się w ogólne statystki bloga i jestem bardzo zaskoczona tymi wynikami. Dziękuję Wam z całego serca! :)

W sumie udało mi się opublikować 91 postów, z których największą liczbą wyświetleń cieszyły się:

1. ,,GDZIE JEST MIA?'' ALEXANDRA BURT - RECENZJA #32
2. ,,CHŁOPAK Z SĄSIEDZTWA - KASIE WEST - RECENZJA #43
3. MOJE OPOWIADANIE - WAKACYJNY KONKURS DLA BLOGERÓW FEERII YOUNG

Swoją drogą, bardzo się cieszę, że tak dużą popularność zdobyły właśnie recenzje, bo to one są głównym celem tego bloga. Dziękuję!

Najczęściej komentowane przez Was posty to:

1.
6 POPULARNYCH SERII, KTÓRYCH NIE CZYTAŁAM
2.
BĘDZIE SIĘ DZIAŁO! - ZAPOWIEDZI NA STYCZEŃ 2017
3.
STOSIK - KSIĄŻKI NA WAKACJE
_________________________________________________

INSTAGRAM


W tym roku udało mi się także założyć konto blogowe na Instagramie. Przyznam, że robienie zdjęć sprawia mi coraz większą przyjemność i odnalazłam w tym, coś, co naprawdę mi się podoba - aż do tego stopnia, że zdarza mi się myśleć o tym jako o swoim przyszłym zajęciu. Kiedy umieszczam pod podsumowaniu miesięcy kilka zdjęć z książkami, często piszecie w komentarzach, że bardzo Wam się podobają (moje serce naprawdę bardzo się cieszy na ten widok), więc jeśli macie ochotę zobaczyć więcej mojej fotograficznej twórczości, to serdecznie zapraszam na mój Instagram - books.of.souls :)


Wkrótce pojawią się także zestawienia najgorszych i najlepszych książek minionego roku - wiem, że jestem spóźniona, ale lepiej późno niż jeszcze później :D

A jak Wam minął rok 2016 pod względem czytelniczym? Jesteście zadowoleni z ilości przeczytanych książek? Robicie sobie jakieś postanowienia noworoczne?

____________________________
Zapraszam także na:
FACEBOOK: Books of Souls
INSTAGRAM: books.of.souls

You Might Also Like

11 komentarze

  1. podsumowanie robi wrażenie. powiem szczerze, że eż chciałabym tyle czytać dziennie. mi się udaje góra 40.
    mam nadzieję, że ten rok będzie lepsyz.
    Pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, 85! Ja przeczytałam równo 52 (równo dlatego, że 31.12 skończyłam książkę nr 52) :) nie wiem,ile mają stron, ale mogę powiedzieć, że wszystkie położone jedna na drugiej tworzą stos o wysokości 114,4cm. Oznacza to, że niestety nie udało mi się spełnić mojego wyzwania(przeczytaj tyle, ile masz wzrostu), ale mam nadzieję, że w tym roku się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, 85 książek to naprawdę fajny wynik! :)
    Świetnie, że założyłaś konto na instagramie, bo robisz taaaaakie ładne zdjęcia! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik :) oby w tym roku w Twe ręce trafiło jeszcze więcej cudeniek :)
    Jeżeli chodzi o Instagrama, to jest to niesamowite miejsce, dobrze że dołączyłaś.

    Pozdrawiam, camilleshade :)

    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Widzę wśród tytułów które przeczytałaś ciekawe pozycje. Twoje statystyki naprawdę robią wrażenie, no i zdjęcia są rzeczywiście śliczne. Dobra. Kończę, bo lecę popatrzeć na Twojego instagrama:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik :) Sporo z przeczytanych przez Ciebie książek również znam - dokładnie 25 tytułów mam za sobą :)
    Gratuluję i życzę powodzenia w 2017 roku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow 86 książek w ciągu roku? Skąd Ty bierzesz tyle czasu na to? ja ledwo 4 przeczytam :( Gratuluję osiągnięć blogowym i powodzenia w dalszym rozwijaniu się :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik! Oby tak dalej ;) Spośród tych, które czytałaś, przeczytałam 12 - dużo i niedużo ;p A co do tego zestawienia najlepszych i najgorszych - tak jak mówisz, lepiej późno niż wcale. nie przejmuj się ;) Ja sama dopiero wczoraj zestawienie najlepszych wrzuciłam xd
    Pozdrawiam ciepło,
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik!
    Ja przeczytałam tylko 42 książki, ale to chyba ze względu na szkołę :)
    Kilka książek, które przeczytałaś są na mojej półce, także mamy troszkę podobny gust ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wyniki! I sama się zastanawiam nad założeniem instagrama. ;)

    OdpowiedzUsuń

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *