ZIMOWY BOOK HAUL

14:05



Hej, kochani! Podtrzymując tradycję, co 3 miesiące przychodzę z Book Haulem. Nawet nie wiecie, jak bardzo jest mi też głupio, bo byłam przekonana, że opublikowałam ten post na początku stycznia, a tymczasem tkwił on wciąż w wersjach roboczych... Nie mogę ukryć, że dzisiejszy Book Haul będzie wyjątkowo obszerny - składają się na niego moje zdobycze z Krakowskich Targów Książki, prezenty świąteczne, mnóstwo książek z wymiany, kilka tych, które kupiłam sobie sama, oraz oczywiście egzemplarze recenzenckie. Nie chcę zbytnio przedłużać, więc przejdźmy już do moich nowych nabytków z okresu jesienno-zimowego :)


PS. Jeśli książkę, o której piszę, recenzowałam już na blogu, dostaniecie podlinkowany post obok! Tytuły już przeze mnie przeczytane oznaczyłam podkreśleniem!


Na pierwszy ogień idą książki, z którymi wyszłam z wymiany książkowej zorganizowanej przez portal Lubimyczytac.pl na Targach w Krakowie. W tym roku udało mi się upolować kilka naprawdę obiecujących tytułów, więc jestem z siebie całkiem zadowolona:

1. Pierwszy śnieg - Jo Nesbo
2. Złe dziewczyny nie umierają - Katie Alender
3. Never never - Collen Hoover, Tarryn Fisher
4. Dyskretne szaleństwo - Mindy McGinnis
5. Dopasowani - John Marrs
6. Posłaniec strachu - Michael Grant
7. Następczyni - Kiera Cass
8. Heaven. Miasto elfów - Christoph Marzi
9. Załącznik - Rainbow Rowell
10. Dwoje do pary - Andy Jones


Kolejny stosik zawiera książki, które kupiłam sama. Jest ich więcej niż zwykle - na ogół nie kupuję książek - ale będąc na Targach nie mogłam nie kupić choćby jednej powieści i postanowiłam też zrobić sobie samej prezent na święta, czego efektem są ilustrowane wydania Harry'ego Pottera. Pojawiają się tutaj także dwie powieści po angielsku, które kupiłam w księgarni The Bookshop Poland oraz mój pierwszy komiks! Jestem z nich niesamowicie dumna :)

11. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J.K. Rowling
12. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J.K. Rowling
13. Turtles All The Way Down - John Green
14. Miller & Pynchon - Leopold Maurer
15. Maestra - L.S. Hilton
16. They Both Die At The End - Adam Silvera


Dwie książki dostałam pod choinkę. Jedna z nich została mi sprezentowana przez jedną z osób z mojej klasy (nie wiem, kto to, ale trafił w dziesiątkę!), a drugą dostałam od mojego brata, który jak zawsze wie, co mi kupić:

17. Zielona Mila - Stephen King
18. Baśnie Barda Beedle'a - J.K. Rowling


Następny stosik tworzą książki, które dostałam w ramach współpracy z portalem Sztukater. Jest ich niewiele w porównaniu z poprzednimi miesiącami, ale ze względu na brak czasu wolnego (koniec semestru w szkole, jeśli wiecie, co mam na myśli), starałam się ograniczyć choć trochę egzemplarze recenzenckie:

19. Ty, ja i fejs - J. Asher, C. Mackler
20. Gdy słowa zawodzą - Julie Buxbaum - <RECENZJA>
21. S.O.S. Schudnij Omijając Sport - Katharina Bachman
22. Przepisy diety Ketogenicznej - dr Bruce Fife


Na koniec mam jeszcze stosik z egzemplarzami recenzenckimi z ostatnich trzech miesięcy. Jestem z nich całkiem zadowolona, bo zdecydowana większość okazała się bardzo dobra:

23. Bad Mommy - Tarryn Fisher - od portalu Czytampierwszy.pl - <RECENZJA>
24, 25. English-Polish Frequent Dictionary i English-Polish Cognates Dictionary - od wydawnictwa [ze słownikiem] - <RECENZJA>
26. Szczęście w miłości - Kasie West - od księgarni Dadada.pl - <RECENZJA>
27. Czasami kłamię - Alice Feeney - od wydawnictwa W.A.B. - <RECENZJA>
28. Listy do utraconej - Brigid Kemmerer - od wydawnictwa Ya! - <RECENZJA>
29. Głęboka próznia - Alexandra Duncan - od wydawnictwa Ya! - <RECENZJA>
30. Dożywocie (wydanie z opowiadaniem Szaławiła) - Marta Kisiel - od wydawnictwa Uroboros - <RECENZJA>
31. Dwór skrzydeł i zguby - Sarah J. Maas - od wydawnictwa Uroboros - <RECENZJA>
32. Spektrum. Leonidy - Nanna Foss - od wydawnictwa Driada - <RECENZJA>

To już wszystko, co chciałam Wam dzisiaj pokazać. Przyznam, że naprawdę lubię Book Haule - zarówno pisane ich, jak i czytanie. Jest coś w tym całym podsumowywaniu zakupów, co daje radość.

Koniecznie dajcie mi znać, czy czytaliście którąś z książek, o których wspomniałam! :)

You Might Also Like

0 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *