WYNIKI KONKURSU Z PSIM DAREM!

Hej, kochani ! Nie mogę uwierzyć, że moje kolejne, trzecie już rozdanie na blogu dobiegło końca. Bardzo się cieszę, że zdecydowaliście się ...

Hej, kochani! Nie mogę uwierzyć, że moje kolejne, trzecie już rozdanie na blogu dobiegło końca. Bardzo się cieszę, że zdecydowaliście się wziąć udział i mam nadzieję, że nie znikniecie, kiedy tylko zobaczycie wyniki rozdania, ale zostaniecie ze mną na dłużej. Nie chcę zbytnio przedłużać, więc przejdę od razu do ogłoszenia zwycięzców. A jest ich aż trzech, więc tym bardziej się cieszę, że aż tyle osób będę mogła obdarować nową książką :)

Losowanie odbyło się w formie karteczek z Waszymi imionami/nazwami, które wrzuciłam do pojemnika, a następnie wyciągnęłam przypadkowe trzy z nich. Oto szczęśliwi zwycięzcy:



1. Beata Kandzia
2. Ann z
3. Agnieszka Borowska

 



Serdecznie gratuluję paniom i bardzo proszę o kontakt mailowy: d-jachimowska@wp.plJeśli któraś ze zwyciężczyń nie odezwie się do mnie w ciągu 3 dni, losowanie zostanie ponowione.

Bardzo dziękuję Wam za udział i dziękuję także księgarni Platon24, która była sponsorem nagród. To na pewno nie było ostatnie rozdanie na moim blogu, więc czekajcie cierpliwie! :)

You Might Also Like

0 komentarze