WYNIKI KONKURSU Z PSIM DAREM!

11:03

Hej, kochani! Nie mogę uwierzyć, że moje kolejne, trzecie już rozdanie na blogu dobiegło końca. Bardzo się cieszę, że zdecydowaliście się wziąć udział i mam nadzieję, że nie znikniecie, kiedy tylko zobaczycie wyniki rozdania, ale zostaniecie ze mną na dłużej. Nie chcę zbytnio przedłużać, więc przejdę od razu do ogłoszenia zwycięzców. A jest ich aż trzech, więc tym bardziej się cieszę, że aż tyle osób będę mogła obdarować nową książką :)

Losowanie odbyło się w formie karteczek z Waszymi imionami/nazwami, które wrzuciłam do pojemnika, a następnie wyciągnęłam przypadkowe trzy z nich. Oto szczęśliwi zwycięzcy:



1. Beata Kandzia
2. Ann z
3. Agnieszka Borowska

 



Serdecznie gratuluję paniom i bardzo proszę o kontakt mailowy: d-jachimowska@wp.plJeśli któraś ze zwyciężczyń nie odezwie się do mnie w ciągu 3 dni, losowanie zostanie ponowione.

Bardzo dziękuję Wam za udział i dziękuję także księgarni Platon24, która była sponsorem nagród. To na pewno nie było ostatnie rozdanie na moim blogu, więc czekajcie cierpliwie! :)

You Might Also Like

0 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *