PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA 2016

Witajcie! Zapraszam na szybkie podsumowanie października, który minął mi błyskawicznie. Ten miesiąc poświęciłam głównie nauce, ale paradoks...



Witajcie!
Zapraszam na szybkie podsumowanie października, który minął mi błyskawicznie. Ten miesiąc poświęciłam głównie nauce, ale paradoksalnie udało mi się również przeczytać całkiem dużo książek. Oczywiście, nie mogę zapomnieć o moim wyjeździe na Krakowskie Targi Książki, który zapamiętam na zawsze, jako że był to mój pierwszy raz. Teraz szybciutko, zapraszam do zestawienia książek, które udało mi się przeczytać w ubiegłym miesiącu.


We PAŹDZIERNIKU przeczytałam:
- Kamienie na szaniecAleksander Kamiński

- Linia serc - Rainbow Rowell
- Silver. Pierwsza księga snów - Kerstin Gier - RECENZJA
- Silver. Druga księga snów - Kerstin Gier - RECENZJA
- Chłopak z sąsiedztwa - Kasie West - RECENZJA
- Girl Online - Zoe Sugg
- Girl Online. W trasie - Zoe Sugg
- Żniwa zła Robert Galbraith - RECENZJA JUŻ WKRÓTCE




NAJLEPSZA KSIĄŻKA: Żniwa zła - Robert Galbraith
NAJGORSZA KSIĄŻKA: Chłopak na zastępstwo - Kasie West
NAJLEPSZY BOHATER: Cormoran Strike (Żniwa zła)
NAJGORSZY BOHATER: Noah (Girl Online)

ŁĄCZNIE PRZECZYTANYCH STRON: 2951
ŚREDNIO NA DZIEŃ: 95

W PAŹDZIERNIKU na blogu pojawiły się 4 recenzje:
- Fobos - Victor Dixen
- Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas
- Chłopak z sąsiedztwa - Kasie West
- Silver. Pierwsza i druga księga snów - Kerstin Gier

Oraz innych 5 postów:
- PODSUMOWANIE WRZEŚNIA
- PORADŹ SOBIE Z KSIĄŻKĄ BOOK TAG
- LIEBSTER BLOG AWARD #5
- WYNIKI ROZDANIA Z HARRYM POTTEREM
- RELACJA Z KRAKOWSKICH TARGÓW KSIĄŻKI


Na moje półki wpłynęło aż 15 nowych książek, ale pokazałam Wam je już w Book Haulu. Na koniec zapraszam na krótkie podsumowanie zdjęciowe i tym samym zapraszam na mojego Instagrama, gdzie możecie znaleźć więcej zdjęć. :)








A Wam jak minął październik? :)

____________________________
Zapraszam także na:

INSTAGRAM: books.of.souls

You Might Also Like

11 komentarze

  1. U mnie też przed chwilą pojawił się post i podsumowujący październik, i Targi Książki w Krakowie :D

    Powiem Ci, że czytelniczo nasz październik wypadł bardzo podobnie! Jednak blogowo było mnie słabiej, ledwo 6 postów wpłynęło na bloga :/ Książki, które przeczytałaś raczej mnie interesują (może oprócz Girl online), więc z tymi, z którymi jeszcze nie miałam okazji się spotkać, zapewne się spotkam :D

    Czy mówiłam Ci już, że robisz śliczne zdjęcia? :)

    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wcześniej pisałam - Silver chcę i przeczytam już niedługo mam nadzieję :D
    Gratuluję pięknego wyniku :D
    Ło matko! Jakie śliczne zdjęcia! Zwłaszcza to ze Żniwami zła i Jedwabnikiem kosmicznie mi się spodobało :D Oby tak dalej! I wrzucaj więcej takich świetnych fot, żebym sobie mogła pooglądać, gdy nie będzie mi się chciało czytać :D
    #LeńŚmierdzący

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych przez Ciebie książek w październiku! Też chciałabym osiągną taki wynik, ale matura, egzaminy zawodowe i inne rzeczy sprawiają, że jest to dla mnie niewykonalne aktualnie.
    Zdjęcia robisz tak świetne, że aż miło na nie patrzeć :D Widać, że masz artystyczną duszę :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! "Silver" bardzo chcę przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią poczytałabym, co sądzisz o książce "Linie serc", ponieważ mam jej lekturę za sobą i trochę mnie zawiodła. Może masz w planach napisanie jej recenzji? :)
    "Silver" - ach, jak bardzo chciałabym mieć tę serię u siebie na półeczce!

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planowałam pisać jej recenzji, ale w sumie, czemu nie. Z chęcią coś napiszę o tej książce, ale przyszły tydzień mam bardzo kryzysowy (3 olimpiady przedmiotowe), więc na pewno zajmę się nią w przyszły weekend. :)

      Usuń
  6. Swietne ksiazki wooow a jakie zdjecia bardzo mi sie podobaja :) a wlasnie jesem peirwszy raz ale bardzo mi sie podoba i zagladne na pozostale recebzje pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo wspaniałych książek :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W zasadzie dobre statystyki Twojego miesiąca. Recenzje były ciekawe, fajnie się je czytało, do wielu ksiażek zachęciłaś. :)
    Mam nadzieję, że i listopada będzie owocny.
    Pozdrawiam!
    i zapraszam na dodany właśnie post, recenzja Kiedy Odszedłeś.
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super półeczka! A poza tym ładne zdjęcia! Ja mam ochotę na Chłopaka... , na serię Kertin Gier i ewentualnie Rowell, ale to takie jedno wielkie ALE. ;d

    OdpowiedzUsuń