PODSUMOWANIE WRZEŚNIA 2016

10:50



Witajcie! Wrzesień minął błyskawicznie. Wciąż pamiętam jak zamartwiałam się powrotem do szkoły, a tu już minął pierwszy miesiąc. Wrzesień skupiał się dla mnie głównie na szkole i nauce, co jest zaledwie przedsmakiem tego, co będzie w dalszych miesiącach. Nie chcę jednak narzekać na to, jak mało mam czasu i jak wiele ważnych momentów czeka mnie w tym roku, bo wszystko ma swoje plusy.

Jeśli chodzi o książki, we wrześniu nie przeczytałam zbyt wiele, ale i tak jestem zadowolona z wyniku, bo starałam się poświęcić każdą wolną chwilę na czytanie. Tym, co bardzo mnie cieszy, jest mój udział w dwóch Book Tourach organizowanych kolejno przez Klaudię z bloga Książki, recenzje, czytelnicy oraz Kubę z bloga Blue Kuba Books. Mimo tego, że jedna z książek nie do końca mi się spodobała, uwielbiam brać udział w tego typu akcjach. :)



We WRZEŚNIU przeczytałam:

- Bazar złych snów - Stephen King - RECENZJA
- Mara Dyer. Tajemnica - Michelle Hodkin - RECENZJA
- Hopeless - Colleen Hoover - RECENZJA
- Paragraf 5 - Kristen Simmons - RECENZJA
- Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas - RECENZJA WKRÓTCE
- Fobos - Victor Dixen - RECENZJA WKRÓTCE




NAJLEPSZA KSIĄŻKA: Dwór cierni i róż
NAJGORSZA KSIĄŻKA: Mara Dyer. Tajemnica
NAJLEPSZY BOHATER: Dean Holder (Hopeless)
NAJGORSZY BOHATER: Mara (Mara Dyer. Tajemnica)

ŁĄCZNIE PRZECZYTANYCH STRON:
2734
ŚREDNIO NA DZIEŃ: 91

We WRZEŚNIU na blogu pojawiły się 4 recenzje:
-
Bazar złych snów - Stephen King
- Mara Dyer. Tajemnica - Michelle Hodkin
- Hopeless - Colleen Hoover
- Paragraf 5 - Kristen Simmons


Oraz 3 inne posty:
- PODSUMOWANIE SIERPNIA

- ROZDANIE Z OKAZJI 100 OBSERWATORÓW
- POD AUTORSKĄ LUPĄ: J. K. ROWLING

Jak wiecie lub nie, powstrzymuję się od kupowania książek do czasu Krakowskich Targów Książki, więc nie mam za wiele do pokazania w moim małym Book Haulu. Jedyną nową książką, jaka pojawiła się w mojej biblioteczce jest anglojęzyczna powieść Lindsey Kelk - A Girl's Best Friend - którą rodzice przywieźli mi z urlopu na Malcie. :)


Ostatnią sprawą, o której po prostu MUSZĘ wspomnieć, są październikowe Targi Książki w Krakowie, na które się wybieram i będzie to pierwsza impreza tego typu, w jakiej wezmę udział. Już teraz na samą myśl mam ochotę piszczeć z radości, a przecież muszę poczekać jeszcze kilka tygodni. Czy ktoś z Was także wybiera się do Krakowa? :)



Na koniec przekażę Wam próbkę mojej instagramowej twórczości. Jeśli jeszcze Was tam nie było, zapraszam na moje konto. Mam nadzieję, że widzimy się na Targach! :)




____________________________
Zapraszam także na:

INSTAGRAM: books.of.souls

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo fajne podsumowanie :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników :)
    Kurde, z tą Marą mam okropny problem, bo gdy zobaczyłam opis i okładkę zapragnęłam ją mieć (czy nie zabrzmiało to aby trochę dziwnie?), popatrzyłam na kilka recenzji i jedni piszą, że to jedna z lepszych ksiażek, jakie czytali, i wgl 10/10, a drudzy, że jest tak beznadziejna, że aż nie można jej doczytać xd I teraz mam problem, chyba zaryzykuję, najwyżej się pomęczę troche :)
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAA, ja też pierwszy raz wybieram się na Targi Książki do Krakowa! W jaki dzień jedziesz? Ja po długim namyśle zdecydowałam się na sobotę, bo jest najwięcej spotkań, które mnie interesują, ale strasznie obawiam się dużych tłumów.
    Mój wrzesień też był strasznie zabiegany. W pierwszym tygodniu przeczytałam aż cztery książki, ale potem dopadły mnie zadania z chemii i z biologii, więc dobra czytelnicza passa zupełnie się skończyła :/ Muszę znaleźć jakiś złoty środek między nauką a książkami. Pozdrawiam!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jadę w sobotę :) Faktycznie może być dużo ludu, ale to jedyny dzień, kiedy uda mi się ogarnąć pociąg do Krakowa. :) Wiesz może czy można się skądś dowiedzieć kto pojawi się w sobotę i ogólnie, co się będzie działo? Jestem tak strasznie podekscytowana!:D

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku :) Uwielbiam całą serię o Marze Dyer. Bardzo chciałabym wybrać się na Targi Książki, ale niestety nie mam takiej możliwości :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też prawdopodobnie udam się na targi <3 Mieszkam na Podhalu więc do Krakowa mam kawałek drogi tylko ;) Tylko nie wiem jeszcze w który dzień :/
    Ja czytałam "Bazar złych snów" jakoś we wakacje, ale nie zachwycił mnie tak jakbym tego oczekiwała :( A szkoda, bo Kinga uwielbiam ;)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych wszystkich książek przeczytałam tylko Hopeless i to w tym miesiącu. Mówię NIE, pogubiłam się w tej książce i zastanawiałam się o co chodzi, dlaczego jest to taki szał. Na pewno nie wrócę do tej autorki.
    Co do podsumowania, robi wrażenie. Gratuluję ogólnego wyniku.
    Pozdrawiam :) [polecam-goodbook.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej książki stąd nie przeczytałam, chyba czas to zmienić.. Super piszesz :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dwór cierni i róż" to świetna powieść - już nie mogę się doczekać kontynuacji. Natomiast "Hopeless" była pierwszą książką Hoover jaką przeczytałam i była dość szokująca, przez co mocno emocjonalna, ale jednak "Maybe someday" bardzo mi się podobała :)
    Gratuluję i życzę powodzenia w październiku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników! "Hopeless" czytałam i ja, ale nie porwała mnie tak jak wiele innych czytelniczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same świetne książki przeczytane! ♥ I jaki piękny ig, lecę obserwować! Gratuluję także setki obserwatorów z życzeniami przynajmniej jeszcze dziesięciu tylu! Ja także dołączam do obserwatorów, jest 115 :D
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulaaaacje! :D
    Przeczytałam zdecydowaną mniejszośc z książek, które wymieniłaś, ale bede nadrabiała ;>
    PS obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyników! :D
    Mnie również udało się przeczytać sześć książek, nabyć miałam nie nabywać żadnych, ale wyszło tak, że przybyło do mnie 13 nowych pozycji, chociaż przyznam, że wydałam na wszystko niecałe 50 zł, więc naprawdę korzystne zakupy :D
    Co do książek, które przeczytałaś to również brałam udział w Book Tourze z "Fobosem" i niezwykle mi się podobał. Po "Dwór cierni i róż" muszę w końcu sięgnąć, bo słyszę o nim wiele dobrego i jestem zaintrygowana tą historią. King to klasyk po który na pewno sięgnę, chociaż jeszcze nie wiem kiedy. Jeśli natomiast chodzi o panią Dyer kompletnie nie przekonują mnie do siebie jej książki, więc raczej sobie odpuszczę lekturę "Tajemnicy". :)
    Na Targi do Krakowa się wybieram, będę najprawdopodobniej i w sobotę, i w niedzielę, co mnie niezmiernie cieszy. Mam nadzieję, że w takim wypadku może na siebie wpadniemy! :D
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *