CYTATY KSIĄŻKOWE, KTÓRE ZAPADŁY MI W PAMIĘĆ

09:36



Hej, kochani!
Przychodzę dziś z postem, do którego napisania zabierałam się bardzo długo. Mam taki zwyczaj, że podczas czytania książki zaznaczam wiele fragmentów, które mi się podobają lub które zmuszają do zastanowienia, kolorowymi karteczkami. Później część z tych cytatów przepisuję i przyklejam w pewnym miejscu w moim pokoju, gdzie zawsze mogę bardzo szybko odnaleźć każdy z nich i ponownie przeczytać. Jest jednak pewna grupa cytatów, które lubię najbardziej. Choć może „lubię” to złe słowo – chciałabym, żebyście wiedzieli, że te cytaty nie odzwierciedlają moich własnych poglądów, a przynajmniej nie zawsze. Nie z każdym z nich się zgadzam, jednak myślę, że są warte zapamiętania, ponieważ skłaniają do refleksji. Będzie mi więc bardzo miło, jeśli przeczytacie choć część z tych, które dziś wybrałam. Pochodzą one z książek, które czytałam lub były w nich użyte. Zapraszam! :)


PS.
W poście pojawia si
ę kilka cytatów w języku angielskim, które odkryłam, czytając Turtles All The Way Down Johna Greena. Niestety nie mam tej książki w wersji polskiej, więc nie mogłam zapisać ich w naszym języku, ale są tak wyjątkowe, że nie mogłam o nich nie wspomnieć :)




_______________


________________


_________________


_________________


_________________


__________________


_________________


__________________


_________________


_________________


________________


__________________


_________________


_______________


______________


_______________


______________


_______________


_______________


______________


_______________


______________


_________________

Gdybym miała wybrać te fragmenty książek, które najbardziej lubię, chyba zdecydowałabym się na pierwszy cytat z Wyjątkowych oraz ten z Makbeta. Chociaż każdy z nich ma coś w sobie. Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam zbierać cytaty – to tak, jakbyście mieli urywek jakiejś książki, jakąś myśl, której można się chwycić, zawsze przy sobie :)

Koniecznie dajcie mi znać, czy któryś z tych cytatów znaliście i czy któryś szczególnie Wam się podobał. A jak jest z Wami – zaznaczacie cytaty w książkach, które czytacie
?

You Might Also Like

0 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *