PODSUMOWANIE MARCA 2016

10:11



Marzec minął mi głównie na bardzo szybkim i bardzo intensywnym czytaniu ,,Krzyżaków", na potrzeby lekcji języka polskiego. Jak to zwykle wychodzi, doskonały plan zabrania się za lekturę w czasie ferii zimowych pod koniec lutego wziął w łeb, ponieważ jak zwykle, miałam mnóstwo ciekawszych rzeczy do roboty. :) Po powrocie do szkoły dopadła mnie brutalna rzeczywistość: sprawdzian z obu tomów ,,Krzyżaków" Henryka Sienkiewicza jeszcze w tym samym tygodniu. Jako że należę do osób, które czują się strasznie niepewnie nie przeczytawszy lektury szkolnej, zabrałam się ostro do roboty i codziennie do późnego wieczora na przemian czytałam książkę i słuchałam audiobooka.
Sama powieść Sienkiewicza całkiem przypadła mi do gustu, ponieważ uwielbiam historię i byłoby to dla mnie dosyć interesujące, gdybym nie musiała przebrnąć przez książkę w trybie ekspresowym. Nie wiem jak wygląda to u Was, ale u mnie czytanie na siłę się nie sprawdza, nawet jeśli historia jest ciekawa. Jestem wtedy zmęczona, a moja opinia o książce niestety się obniża. Muszę jednak przyznać, że jest w tym moja wina, bo mogłam zabrać się za lekturę wcześniej, ale cóż... :)
Po tym jak ledwo udało mi się skończyć ,,Krzyżaków" na czas, musiałam zrobić sobie krótki odpoczynek od czytania, tak więc liczba książek na moim koncie w marcu może nie przedstawia się imponująco. :(

Przeczytane w marcu:
,,Krzyżacy. Tom 1" Henryk Sienkiewicz
,,Krzyżacy. Tom 2" Henryk Sienkiewicz
,,Księga wyzwań Dasha i Lily" David Levithan, Rachel Cohn
,,Play" Javier Ruescas
,,Dziewczyna i chłopak. Wszystko na opak" Wandelin van Draanen
,,7 dni" Eve Ainsworth

Ranking marca:
1. ,,Play" Javier Ruescas - RECENZJA
2. ,,7 dni" Eve Ainsworth
3. ,,Dziewczyna i chłopak. Wszystko na opak" Wandelin van Draanen
4. ,,Krzyżacy. Tom 1", ,,Krzyżacy. Tom 2" Henryk Sienkiewicz
5. ,,Księga wyzwań Dasha i Lily" David Levithan, Rachel Cohn


Książka Play skradła moje serce całkowicie. <3 Recenzja będzie już dzisiaj. :)


A jak tam u Was w marcu? :)
____________________________
FACEBOOK: Books of Souls
INSTAGRAM: books.of.souls




You Might Also Like

0 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *