KONKURS LITERACKI POD MOIM PATRONATEM!

17:47




Hej, kochani!
Nie mam wątpliwości, że część z Was choć raz w życiu próbowała pisać własną historię. Mogło być tak, że robiliście to zwyczajnie z braku lepszego zajęcia, a może chcieliście stworzyć coś własnego – opowiadanie, które będzie w stu procentach WASZE, w Waszym stylu i dokładnie takie, jak Wam się podoba. Sama kiedyś to robiłam. Wiem jednak, że bardzo często spontaniczna decyzja o rozpoczęciu pisania kończy się bardzo szybkim brakiem weny i chęci do jego kontynuowania. Opowiadanie trafia do kosza lub spoczywa na dnia Waszej szuflady nigdy przez nikogo niezauważone.

Nie musi jednak tak być! Jeśli kiedykolwiek marzyliście o tym, żeby mieć chociaż najmniejsze grono wiernych czytelników, którzy z zapartym tchem będą czekać na kolejne rozdziały Waszego opowiadania, mam dla Was świetną wiadomość – konkurs literacki Splątane Nici, który miałam przyjemność objąć patronatem, jest idealną okazją, aby pochwalić się swoją twórczością i zyskać popularność, a przy okazji zdobyć cenne nagrody. Zaciekawieni?

ALE O CO WŁAŚCIWIE CHODZI?

Aleksandra Białczak, autorka niezwykłej powieści Lola, organizuje konkurs literacki na portalu Wattpad. Wiecie, co spodobało mi się w nim najbardziej? Projekt w żaden sposób nie ogranicza Waszej inwencji twórczej – możecie pisać w zasadzie o wszystkim, o czym tylko zechcecie, poruszając tematy, jakie tylko pojawią się w Waszej głowie. W konkursie jest tak wiele kategorii, do których możecie dopasować swoje opowiadania, że na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Wśród nich znajdują się na przykład: akcja, romans, fanfiction, horrory, paranormalne… ale długo by wymieniać.

Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu Splątane nici znajdziecie <tutaj>.

Jeśli tylko w Waszej głowie powstał już pomysł na nową, niepowtarzalną historię, nie zwlekajcie! Prace można zgłaszać do 20 lutego, jednak planowane są kolejne edycje konkursu, więc jeśli nie zdążycie wziąć udziału teraz, nie wszystko będzie stracone.

Wiem, że wśród Was jest wiele niesamowicie kreatywnych osób, które mają głowę pełną pomysłów. Dlaczego by nie wykorzystać ich w taki właśnie sposób? Wierzę, że zajrzycie chociaż na stronę konkursu i przemyślicie sprawę. Jeśli zdecydujecie się wziąć udział, będę trzymała za Was mocno kciuki! :)

You Might Also Like

0 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *