ROZDANIE Z ,,WIEŻĄ" DANIELA O'MALLEYA

16:25




Hej, kochani!
Dziś przychodzę z rozdaniem, którego nie było już dawno. Planowałam zrobić je już długi czas temu, ale przesyłka z książkami pałętała się nie wiadomo gdzie i dopiero dziś do mnie dotarła. Jest to dla mnie wyjątkowa książka, ponieważ na jej skrzydełku znajdziecie moją własną polecajkę. Takie wyróżnienie nie zdarza się codziennie, więc tym bardziej jestem bardzo szczęśliwa, że mogę oddać jeden egzemplarz w Wasze ręce! :)

CO JEST DO WYGRANIA?

Nagrodą w konkursie jest książka Daniela O’Malleya Wieża, którą recenzowałam przedpremierowo, a jeśli macie ochotę dowiedzieć się o niej więcej, przeczytać opis i moją opinię, to wystarczy, że klikniecie <tutaj>.

DRUGI EGZEMPLARZ KSIĄŻKI MOŻECIE WYGRAĆ NA MOIM INSTAGRAMIE!

CO NALEŻY ZROBIĆ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ?

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Zostawić komentarz ze swoim zgłoszeniem, którego wzór znajdziecie poniżej.
3. Udostępnić baner konkursu, który również znajduje się poniżej, na swoim blogu/Facebooku/koncie Google +.

Jeśli spełnicie wszystkie powyższe warunki, jeden los z Waszym imieniem trafia do koszyka.

CO MOŻNA ZROBIĆ, ABY ZYSKAĆ DODATKOWE LOSY?

- Polubić fanpage bloga na Facebooku
<link!> - +1 los
- Zaobserwować blogowe konto na Instagramie <link!> - +1 los
- Skomentować dowolną recenzję znajdującą się na blogu - <spis recenzji> - +1 los

WZÓR ZGŁOSZENIA:

Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
Udostępniam: (proszę tutaj o link do miejsca, gdzie umieściliście baner)
E-mail: (nieobowiązkowy, ale łatwiej będzie mi się z Wami skontaktować w razie wygranej)
Lubię fanpage jako: (nieobowiązkowe)
Obserwuję Instagram jako: (nieobowiązkowe)
Komentuję recenzję: (nieobowiązkowe)

BANER:



REGULAMIN KONKURSU:
1. Organizatorką konkursu jestem ja, autorka bloga Books Of Souls. Egzemplarze Wieży otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Papierowy Księżyc!
2. Wszystkie nagrody są wysyłane do zwycięzców przeze mnie.
3. Konkurs trwa od 31.01.2018 do 16.02.2018.
4. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 3 dni od zakończenia konkursu w osobnym poście.
5. Zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą losowania. Każdemu przydzielę numerek (lub w przypadku kilku losów będzie to kilka numerków), a później wylosuję zwycięską liczbę.
6. Ze zwycięzcami, jeśli ci podali w zgłoszeniu adres swojej poczty, będę próbowała skontaktować się mailowo. Osoby ta będą miały 3 dni na odpowiedź, a po tym czasie, jeśli nie otrzymam wiadomości zwrotnej, nastąpi ponowne losowanie.

Trzymam za Was kciuki i nie mogę się doczekać wyłonienia zwycięzcy! Jeśli chcecie jeszcze bardziej zwiększyć swoje szanse na zdobycie Wieży, to zapraszam na moje instagramowe konto. Obiecuję, że jest o co walczyć! :)

You Might Also Like

0 komentarze

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *