,,Pan Wilk i tajemnice tajemnic'' Jarosław Wilk - RECENZJA #21

19:53

Tytuł: Pan Wilk i tajemnice tajemnic
Autor
: Jarosław Wilk
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: Pro-Wizja
Liczba stron: 301
Moja ocena: 7/10

Miałam okazję przeczytać tę książkę w związku z Book Tourem organizowanym przez autorkę bloga Stan: Zaczytany, za co serdecznie dziękuję!

Pan Wilk i tajemnice tajemnic jest kontynuacją pierwszego tomu serii - Pan Wilk i kobiety.

Kim jest Wilk? Ten bohater przez cały czas odkrywał przede mną różne oblicza. W głównej mierze był niepoprawnym kobieciarzem, nieustannie szukającym wrażeń z coraz to nowymi partnerkami, zwykle tylko na jedną noc. Przyznam, że taka postać na początku nie imponowała mi w żadnym stopniu, jednak Wilk na szczęście okazał się kimś więcej. Polubiłam go za nietuzinkowe poczucie humoru oraz jego uwielbienie do muzyki Megadeath i Metallici, której sama jestem ogromną fanką. Jego wielka miłość do córki była piękna i wzruszająca, Wilkowi można zarzucić wiele, jednak nie można odmówić mu ogromnego poświęcenia dla Loli. Pomimo pozorów, jakie na początku stwarzał, bohater ten okazał się niezwykle mądry. Myślę, że gdzieś w głębi jest tylko samotnym facetem, wciąż poszukującym miłości.

Liczne przygody Wilka z kobietami czasem okazywały się bardzo zabawne, pouczające lub smutne. Z pewnością nigdy nie były nudne. Nie wydaje mi się, aby ktokolwiek mógł narzekać na brak wrażeń przy Wilku. Książkę czytałam w ekspresowym tempie, pochłaniałam ją bez mrugnięcia okiem. Była niezwykle wciągająca, a w pewnych momentach tajemnicza, co jest moją ulubioną częścią fabuły.

Wilk jest obserwowany przez Aniołów, którzy przyglądają się jego poczynaniom i wiedzą znacznie więcej o jego przyszłości niż on sam. To, co ma stać się z głównym bohaterem już wkrótce, pozostaje wielką tajemnicą, a jej rozwiązanie zna tylko autor.

Ze smutkiem przyznaję, że nieczęsto zdarza mi się czytać twórczość polskich autorów, jednak po spotkaniu z Panem Wilkiem jestem bardzo pozytywnie otwarta na naszych rodzimych pisarzy.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Do tej książki byłem jakoś sceptycznie nastawiony, tak jak i do jej pierwszej części, ale po tej recenzji myślę, że warto byłoby zapoznać się z przygodami Pana Wilka z kobietami, zapewne byłoby to interesujące i wciągające :). Muszę też po tę książkę sięgnąć ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu mam chrapkę na Pana Wilka, a teraz dodatkowo poznać ową tajemnicę tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu mam chrapkę na Pana Wilka, a teraz dodatkowo poznać ową tajemnicę tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś jestem sceptycznie nastawiona do tego typu książek, ale tej jestem ciekawa i po tej recenzji tym bardziej chciałabym ją przeczytać :) Może kiedyś się uda poznać te tajemnice tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak książka to totalne nieporozumienie. Pisarz wulgarny, seksistowski i tym ludzi jedynie chce przyciągnąć, mnóstwo błędów i tekstów nie trzymających się opisu czasów. Jestem głęboko rozczarowana, że takie g.... dopuszcza się już do druku, co dalej będzie strach myśleć o dalszych pokoleniach, bo coś takiego akceptujemy już na tym etapie, spuszczę niestety do ....

    OdpowiedzUsuń

MÓJ INSTAGRAM

MÓJ FACEBOOK

NAPISZ DO MNIE

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *